Carrols express samott

Mamma ringde och väckte mig efter att jag hade sovit i 12 timmar men ändå var jag jättetrött! Det har iofs varit en JÄVLIGT irriterande fluga i mitt rum inatt som har väckt mig hela tiden fast till slut dödade jag den.. Den satt precis bredvid munnen och då blev jag så arg så jag smällde till den lite för hårt.. Fast den dog i alla fall :D:D

Efter att jag hade gått upp och käkat frulle gick jag ner till stallet och skritta/trava ut Carrol en halvtimme. När jag var klar var jag fortfarande så trött så jag gick upp och försökte sova en stund fast det gick inte så bra. ;)

Efter en proteinbar och en kopp kaffe blev jag dock lite piggare och då var det dags att gå ner till stallet igen. Veterinären var här och kollade Carrol för sista gången och han var helt och hållet frisk!!!!!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES :D:D
Så nu kan jag börja gå över lite bommar, sen börja rida på böjt spår, hoppa och tillslut tävla :) Längtar!

Kom precis upp därifrån eftersom jag har snackat med Susanne ett tag också. Nu ska jag träna, puuusshaj :D<3



Carrols express samott <3333

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Michaela

vad bra att du blev pigg :)

2010-07-29 @ 17:02:36
URL: http://citytjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst var det ;)

2010-07-29 @ 17:36:31
URL: http://hoppupp.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hej !

såg på hast net och pillan tipsade mig om att express var till salu och att jag kasnke borde köpa honom.

men behöver stallplats och undrar om han kanske kan stå kvar där han står nu ?

kan jag få ha han på prov så att min mamma tycker att det är okej och inte blir för stressigt !

Mvh Filippa

2011-03-08 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0