Turistbilder

Wohoo! Nu är lite utav bilderna från Sillvik uppe på Facebook, ni får gå in där och kolla. Lotten har massa fler bilder på sin kamera och jag har ca 100 stycken kvar att ladda upp. Kuuuuuuuuuuuuuuul. -.-

Hade det asbra där i allafall. Vi satte upp tältet som vi tänkte sova i på gräsmattan men efter att ha sett filmen Närkontankt och sett lite andra leskiga djur i närheten av tältet, vågade vi inte... Men det var myspys ändå <3
OCH skoj.

Idag har jag varit på Allum med Idi och Lotten och jag köpte en jättefin klänning och lite smycken. Tog tåget hem vid 5 och klockan 6 var jag nere på gymmet och tränade kondition där en halvtimma och sedan BodyCombat en timma. Så jäääääääävla kul äre!!

Red hästarna på morgonen, båda var jättefina.

Här kommer lite bilder från dagen:
"Turister på Allum"

Lottenbby och jag.


Idabby och jag.

Dagens.

Nu ska jag sova, puss!

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0