Träna hemma!

Jag fick faktiskt till ett riktigt bra pass.
Började med lite uppvärmining på den ytan som går i mitt rum. ;) Sedan gick jag över till boxning på säcken (Ingmar) och varvade boxning och styrketräning. Bytte övning mellan varje låt (vissa övningar höll jag dock på med i 2-3 låtar).

Eftersom jag tränade MRL (mage, rumpa, lår) igår fick det bara bli övningar för överkroppen. Tränade axlar (med hjälp av två, 2kgs hantlar), triceps (hantlar och gummiband), biceps (gummiband), rygg (gummiband och egen kroppsvikt), bröst (egen kroppsvikt, vanliga armhävningar) mage, bål (egen kroppsvikt bl.a crunch med och utan vikt, plankan och sidoplankan).

Mellan övningarna varvade jag alltså boxning och sparkar för att få upp pulsen ytterligare. Avslutade självklart med stretch av hela kroppen efteråt.

Blev ett träningspass på 1 timma sammanlagt och det är jag riktigt nöjd med. Dessutom fick jag lite hjälp av Susanne på vissa övningar, en alldeles egen personlig tränare! :D Hon är gryyyym, kan så mycket!
Hon berättade bland annat att jag var väldigt kort i breda ryggmuskeln och att det knakade lite oroväckande i axlarna när jag tränade dem.....:O:O leskigt.

Här ska det stretchas!


Varför blir alltid mina inlägg så långa?!

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0