Stand up for the champions

Heeeeej på er! :D

Jag är tillbaka efter två dagar med övernattning och tävling!
För er som inte vet har jag varit i Göta, 3 mil norr om Mariestad och tävlat med Bollan.
Det tog ungefär 2,5 timmar att köra men det var det absolut värt!

lördag (igår) hoppade jag en lätt b. Den klassen var en A1:a och då går man ut efter grundomgången och om man har varit felfri går man in och hoppar omhoppning i slutet. I den klassen kom jag 2:a! :D
Red dock inte så bra i omhoppningen men har aldrig svängt så mycket på henne så jag är nöjd ändå.

När klassen var klar och vi hade lastat in Bollan åkte vi till en gård i närheten där vi hade boxplats. Vi stod där tillsammans med en annan familj som vi känner lite så det var jättemysigt. Solade på dagen och åkte in till det otroligt stora samhället Hova och åt pizza på kvällen tillsammans. Hände lite skojsiga grejer. Säger bara löv som gör inbrott i bilen och "bilartutarsåvivinkarförattvisjälvklarttrorattdetärossdetutaråt"! Haha.

Sov i lastbilen och jag fick sova längst upp så det var ca 30 cm mellan mig och taket. Tur att jag är häftig och inte får panik.

Nästa morgon (idag) gjorde vi i ordning och packade ihop allt och åkte till tävlingsplatsen igen. Hoppade en lättb idag också, där Montain Horse ponycup ingick (stilhoppning).
Startade som nummer 2 och allting kändes jättebra. Var dubbelnolla och gick upp i ledningen.

Det slutade med att jag vann! :D
OCH kom 2:a i stilhoppningen! :D

Aaaaaasklaaaaaaad!!


Fick dock hämta mina priser till fots eftersom vi hade VÄLDIGT bråttom hem. :(
Haha, jag får väl helt enkelt vinna någon mer gång igen så jag kan få rida först i ärevarvet. ;)

Resultatet för helgen blev alltså 2:a, 1:a, 2:a- på två starter.
Inte helt fel. ;)


Aaaaasgrym helg iallafall! Imorgon kväll åker vi till Sillvik och stannar där 1 vecka eller så. Myyyyys! :D

/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

GRATTIS!!! du är så duktig haha :D:D:D

2010-07-04 @ 22:11:14
Postat av: J

Grattis (((:



Fin blogg (y)

2010-07-14 @ 11:22:41
URL: http://linneajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0