Misslyckat besök hos banken+ tår

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Sen blogg, sen blogg.
Har gjort massa idag så har inte kunnat sitta framför datorn förrens nu SKANDAAAAL!!! herra.

På morgonen red jag ut Bolli ganska lugnt och sen red jag på rakbanan på Tjocken med Johanna och CalleBalle, som jag förövrigt trodde var dödssjuk innan, han låg ner och andades jättetugnt och det var leskigt_hest (Calle asså, inte Johanna.................)

Sen drog jag och Johanna på Arre ner till Lerum och gick till banken. De var dock inte till stor hjälp men vi hade det mycket roligt där ändå. ;) Efter bank-besöket tog vi tåget in till Allum och åt på det bästa stället- PAPRIKAAAAA!! :D Köpte bl.a en stor jeansskjorta (bara för att den var billig typ... Inte bra, inte bra) Ett par myspysiga halvkorta, knallrosa mjukisar (asnajs har på mig dem nu :):) ) och ett häftit halsband.

När vi kom hem drog vi till Statoil och hyrde 2 filmer, Panaromalblablabla Activity, ganska seg men lite leskig ibland, speciellt i slutet uschusch OCH Old Dogs (tror jag?!). Rolig ibland, Mycket töntig ibland.. Men ändå vääääärt :D

Asnajs dag i allafall med min lilla skrutta, här får ni lite bilder- som vanligt ligger alla ute på Facebook!

Beredd....................

Hehehhehehehe.......

Underifrån e kanonkul.. 5 av 5 toasters.


HAHAHAHAH TÅRNA HAHAHAHAHHA


Outfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit(t) herra

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0