M och B på nya äventyr

Ååååh, jag är så jävla glad! :D

När jag vaknade av att telefonen ringde (mycket sent, 11:15 :S :S) och jag hade gått upp berättade mami att vi ska åka till Sillan ikväll och stanna tills på onsdag. Då blev jag glad. Sen berättade jag det för Lotta och vi bestämde oss för att fråga om hon kunde följa med. Det kunde hon!! Då blev jag ännu kladare. Sen kom vi på att vi kunde tälta (så att vi kan smyga ut mitt i natten......) så det ska vi göra! (Både och, tälta och smyga hehe..) Då blev jag gladare än kladast!!!!!!!!! :D :D :D

Vi åker som sagt ikväll och innan det ska jag rida båda snela_hestarna. :) Myspys, hörs på onsdag!


Älskar de här bilderna! Sillvik förra året <3

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0