jAG HAR ETT NYTT RUM- NÄSTAN...

Åh herre, det är fa n jobbigt att städa!
Har hållt på i MINST 2 timmar. Rensade alla mina kläder och gjorde i ordning garderoben. Blev 4 stora kassar som ska skänkas bort. ;) Sjukt skönt att bara ha sånt som passar och sånt man vill ha, kvar nu.

Tvingade mig upp vid nästan halv 9 idag i alla fall. ;)
Strax efter 10 tog jag Benny ner till Stenkullen och tränade BodyCombat från halv 11 till halv 12. Det var jättekul som vanligt men inte alls lika jobbigt som det brukar vara! Vet inte varför för det är ju samma koreografi och allting. Tråkigt på ett sätt. Nästa gång kommer jag säkert dö bara för det. :P
Ida den jäveln skulle följt med men hon bangade i sista minuten. -.-

Om en stund, när jag känner för det, ska jag ned till stallet och rida båda på rakis!
Ska nog rida Carrol med Rundis, lär bli skojsigt.... ;) ;) ;) he.he.he....


/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0