Jacob, Edvadd....

Åååååååh, fyfan va bra filmen var! Lätt den bästa av de tre :D
Hahahahaha, mycket roligt som vanligt ockå.
Där är en säng.
Hahahahahahhahahahahahahahahahahhaah.
Och killen i kassan (rimmade ju nästan........) var snel hest. Pek och ostpulver (hahahaha) för 19 spänn. ;) Det tjänade Jacob på. Jacob och Edvadd.

Tågresan hem var en VÄLDANS rolig färd. Jag låtsades sova (föreslog att både jag och Lotten skulle göra det men hon har inte lika mycket självkontroll som jag......) när tågvärden kom. Tänkte nästan ett tag att hon skulle skita i att kolla om jag hade betalat men hon petade på mig... Först lite lagom (hahaha) hårt och då fortsatte jag att låtsas sova. Sen gjorde hon det en gång till och när jag vaknade (....) såg jag mycket förbryllad ut och Lotten var tvungen att börja leta väldigt intesivt i sin väska efter något för att inte avslöja  hela kompotten......... (HAHA).
Men det var mys. :)

Nu har jag precis ridit på rakis med Potten. Susanne följde mig dit och när vi kom tillbaka följde hon mig hem. Med en icke- ihopsittande tygel dock...

Nu måste jag rusa!!! Morden i Midsummer börjar nu :D:D Puuuussss

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0