Gosebullen på vilda äventyr

Jag hade besök av kära Lotten precis. :D<3
Hon fick en JW-navelpiercing, det visste ni inte att det fanns va ;) hehe.................................
Vi bokade biljetter till Eclipse imorgon men tvek på om vi hinner gå... Kan ju alltid hoppas på det bästa, brukar jag göra! :D

Jag följde med henne ner till Björn för hon skulle åka hem och då tyckte jag att det var en bra idé att ta med Gosebullen ner. Det tyckte inte han för han blev VÄLDIGT red_hest när det kom en bil och sprang och gömde sig. Det blev en väldans pärs (hahahahaha stavas nog så) att få ut honom. Men jag lyckades.
Jobbigt med småbarn asså......

Ska förhoppningsvis träna Combat ikväll men jag är på reservlistan. Är nu på plats 2 tror jag så jag skiter ner mig av ilska om jag inte kommer med! Men som sagt, jag hoppas på det bästa! :D

Den här bilden BLAND ANNAT hittade sånna som inte ska hitta sådana bilder i Lottas dator häromdan....
Ingen hit.

/LinLin


P.S Ikväll händer det grejer.... Kan inte avslöja mer just nu ;) Be here!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0