Glasögonen gör hela Outfiten- eller hur?

Heeeej.

Hann inte blogga igår förutom det fina inlägget inatt.. Hehe. Har inte läst det än men kommer bara ihåg att jag skrattade en del för mig själv när jag skrev det. ;)

Vi var i allafall på Liseberg igår för att fira Johanna lite som fyllde 17 igår! Grattis igen, gumman! <3 Vi har alltså kännt varandra i ca 13-14 år nu! :) :) :) :) Det känns.... haha.

Hade askul där i allafall, träffade lite skönt (och oskönt) folk, stod i aslånga köer och knöt lite kontakter (hahahah, 10 år. HAHAHA)
Råkade även ut för en liten tomat-incident som jag och Johanna tyckte var väldigt rolig. Ingen fattade någonting som vanligt. :P Inte ens lille A som tomat-innehållet hamnade på...

Efter att vi hade varit på Lissebby åkte vi hem till Ida på lite fääst. Eller ja, det blir vad man gör det till. ;) Hade jättekul i allafall även om kvällen och början på denna dagen slutade lite mindre bra. Lite arga_hestar till föräldar som resulterar i ingen hoppträning. Ingen hit. :(

Hade inte tänkt göra så mycket mer idag. Ska ut och rida Tjocken sen när det har slutat regna så mycket, annars bara ta't lugnt och SOOOOVA. Sov 4 timmar inatt. Ingen hit.......

Något gick fel...

Köp av hääääftiga party-glasögon gjordes! :)

Alla bilder från dagen finns på Facebook. :)

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är ju sååå bäst!

2010-07-26 @ 09:43:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0