Den lite ljusare dagen...

Idag ställde jag klockan på halv 9 och det var en riktigt pärs att gå upp.
Men det gjorde jag.

Jag skulle träna halv 11 och var tvungen att åka strax efter 10 så därför tänkte jag att jag kunde gå in och väcka lilla Lotten kvart i 10 eller något. När jag skulle göra det hade hon redan vaknat dock. :( Fick nämligen ett sms på mobilen som låg i köket där det stod "hej".

Tränade MRL på gymmet från halv 11 som sagt till klockan kvart i 12. Mördande!!
Men kul. :)

Efter det satt jag död hemma ett tag tills Idaslida ringde och kom med den briljanta idén att åka till Allum.
Blev rikitgt besviken när det var lille Jüri som körde oss till tåget och inte farmor, inte minst stressad! haha.

Shoppade lite myspys saker i Allum. En lång vit kavaj, grå, lång kofta med krimskrams på axlarna och 2 nagellack- för 13 kronor totalt. Det ni ;)
Juste, en ögonbrynspenna också.

Sedan jag kom hem har jag bara ridit båda hästarna och ätit middag. Susanni (lång/fot) och Rundis åt här. Mys.

Nu måste jag snart sova för imorgon måste jag upp halv 9 igen! Body Combat halv 11, serru ;)

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0