Besök i mkt fint hus!!

Näää, nu blir jag lessen i ögat. EN besökare idag. (Det var Lotta btw). :( :( :( papi
Men nu gör jag ju ett inlägg så nu måste jag få fler! Ska länka på facebook också.

Idaaaag!
Red båda dem små pollarna på mårrn. Gick finfint.
Sen övertalade jag mami att åka och besöka Susannis nya hus så det gjorde vi :D
Lotten följde med också för att hon tjatade så mycket.

Väl där fick vi väldans god mat och det var ett väldans fint hus. Ska flytta in där jag med om ett tag.
:)

Kom hem och tränade pilates på DVD:N en timma. Mycket roligt, sen kom Lotten och vi har ätit middag och nu har hon precis boxats och gjort av med lite agressioner. Kunde behövas!
När Possy kommer hem (snaaaaaart hoppas jag!!) ska vi titta film och sen kanske åka och bada..... Hon kommer övertala mig!!!

Aja pussheeeeeej

Idabby var ett tag sen man träffade!!

/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

HAHAHAHAHAHAH men guuuud ahahah ser ut som att jag inte har nått hår ju!:O:O XD

ni andra va supersööta:D

2010-07-18 @ 00:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0