Baka pizza

Hejhej, hallå.
Där ä en ciirkööös...
hehe.


Sov ut idag vilket var riktigt skönt.
Dock så hinner man ju inte med så mycket under dagen men jag har inte planerat något så speciellt så det gjorde inget. :)

Har ridit båda hästarna och var väl klar för 1,5 timma sen. Båda gick bra fast Bolli var lite för pigg och Tjocken var liite för seg, som vanligt, haha. Veterinären kommer på tisdag tror jag i allafall och då döööör jag om Carrol inte är frisk. Han blev ju friskförklarad men vi ville kolla honom en gång till efter att ha galopperat 1 månad.

Nu tänkte jag försöka bli lite pigg igen och träna. Får bli här hemma så jag tänkte köra lite boxning och styrka för överkroppen. Har träningsvärk från Combaten i benen och rumpan idag, gooottt.

Sillvik.

Juste, ikväll ska vi och Törnarna till Brodalarna och göra pizza och kolla på film. :) Läär bli myspys!

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0