Back on track

Nu är jag hemma efter en asbra vecka på Sillvik. Lyckades övertala min kära mor och far att stanna en HEL vecka detta året.

Det har varit massa sol, bad, träning, promenader, filmer och ett myspys besök av mina kära vänner i onsdags. En grym vecka helt enkelt.

Nu fattas bara att träffa min bästa vän så snart som möjligt. Hon har också varit bortrest till den nedre delen av landet men nu är vi äntligen på inte så långt avstånd från varandra längre. Wohoooooo!

Ska nog snart pallra mig ner och rida min polle. Ska bara gå igenom lite bloggar först! ;)
Pöss.

/LinLin


Kommentarer
Postat av: haggi

svara på sms din lille!!!!!!!!!!!!

2010-07-12 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0