apelsin-cravings

Idag sov jag till klockan 11 då mamma kom in och väckte mig och frågade om hon skulle släppa ut hästarna. Åååååååååååååh, blev assur för jag var astrött och har ont i halsen så det var ändå inte värt att gå upp. Försökte somna om men att försöka somna och smsa samtidigt är ingen hit. Gick väl upp vid halv 12 och sen dess har jag inte gjort något speciellt, anmält till lite tävlingar och sånt bara.

Sjääälvklart är det skitfint väder idag, strålande sol och skitvarmt. Och här inne sitter jag. Men jag är inte bitter!!!!

Våran veterinär skulle komma idag och göra en sista check på Carrol men han har inte hört av sig och när mamma ringer honom säger han på telefonsvararen att han har semester?! Ååååh, jävla idiot. Vill verkligen börja hoppa och tävla Carrol nu! :(

Ska rida Bollan ikväll men tills dess ska jag göra allt jag kan för att bli frisk. Har inga apelsiner hemma bara åååååååååååååååååhmhgwrjgbhd.kaqj2osdjoqjwidn.lkJWRFB3TWGYHE.

Vad är lika bra/bättre än apelsiner?

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0