Tidaholm!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång tävlingsdag i Tidaholm! Det har varit riktigt kallt, det var -26 grader bara några mil ifrån men solen strålade så vi kunde uthärda det.

Jag hoppade bara en lättb med Carrol och det gick jättebra! Direkt när jag satt upp kände jag att han var på bra humör, han var riktigt laddad och tyckte det var jättekul att komma ut på tävlingsbanan igen! =D På framhoppningen var han pigg och glad och hoppade jättebra så därför gick vi in på banan med bra självförtroende. Väl där inne var han helt suverän. Han brydde sig inte om lite missar från min sida här och där utan löste det utan problem, underbar som han är!


 På väg till lastbilen! =)


Tjåckisarna =P


Bringing sexy back ;)


Kommentarer
Postat av: gustav coolpojke

HEJ LINDA :PpPpPpP funkar hesten bra eller vad man säger

2010-01-31 @ 00:08:16
Postat av: LinLin

a den e i fin form

2010-01-31 @ 00:19:30
URL: http://hoppupp.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygging ridbyxisar!

2010-01-31 @ 18:53:51
Postat av: hagge

oj från mig vade ju hehhä

2010-01-31 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0