Ska jag behöva ta konsekvenserna? =O

Åååh, vad jobbigt. Jag glömde att avboka mig från spinningen i fredags morse och nu kan jag inte boka några andra pass innan jag har kontaktat receptionen! Jag har väl lite av telefonskräck och hatar att ringa till människor som jag inte känner. Ännu värre BE dem om saker. Mamma sa att jag skulle ringa och säga att jag blev sjuk och glömde att boka av mig... Men tänk om dem ba "okej, men det är inte vårat problem?", vafan ska jag säga då?! Aja, får väl fjäska lite med Papi och be honom göra det... Man ska väl inte utsätta sig för saker om det finns risk för förnedring??

Dagens planer är lite suddiga, haha. Ridningen är avklarad och egentligen behöver jag plugga, städa och fixa i ordning naglarna. Istället vill jag mest sitta här och slappa eller kanske träna lite senare.. Aja, vi får se vart dagen tar vägen!



/LinLin


Kommentarer
Postat av: Idiiiiiiiis

Snyggo keps!

2010-02-01 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0