Fredag men ingen spinning

Jäklar va skönt med fredag. Ännu en skolvecka avklarad och jag sitter här med samma känsla som jag alltid får på fredagar. Trött och tom. Ingen energi för något speciellt, jag vill mest sitta stilla och inte göra någonting. Det är bara på morgonen jag orkar ta tag i någonting. Det blev dock inte någon spinning som jag hade planerat. Fick inte belasta foten eftersom jag ska tävla imorgon. Riktigt surt men jag antar väl att det är det rätta.

Efter ridningen idag så packade jag klart allting för imorgon. Ska till Tidaholm och hoppa en lättb, första tävlingen för året och jag känner likadant som med fredagar. Ingenting. Det tror jag i och för sig kommer ändra sig när morgonen kommer!

Hopptränade igår och det gick faktiskt helt okej med foten. Kunde inte inverka så mycket med den men jag var tvungen att hålla den helt stilla för att inte få ont och det skadar ju inte!
   På grund av träningen igår tittade jag på Robinson på datorn idag istället. Håller på Sanna, tycker att hon förtjänar en vinst! Hon är envis och jävligt tuff, jag gillare.


                                Haha, i lastbilen senast! Finn ett fel? =P


Uppdaterar mer senare! =)

LinLin

Kommentarer
Postat av: Idiiiiiiiis

Jag hittar inget?

2010-02-01 @ 17:06:05
Postat av: Idiiiiiiiis

Jag hittar inget

2010-02-01 @ 17:06:38
Postat av: Idiiiiiiiis

Haha upps! lite busigt där;)

2010-02-01 @ 17:07:26
Postat av: syrran

Hmm...vänta, det står ju en konstig tjej där mitt i bilden...!!! läskigt!

2010-02-01 @ 17:29:04
URL: http://fitbutyouknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0