Pulkapappa?

Hej på er 

Guud, jag längtar verkligen efter sommaren nu! Trött på all snö/slask, att man riskerar att bryta benen av sig om man går ut och springer och att det är så j*vla grått! I december var vintern asgo, då ska det vara snö och kallt så att man kan åka pulka och frysa röven av sig. Då vet man att det snart är jul och då blir allting mycket roligare och mer förväntansfullt.(haha)
   Men nu. Allt är bara brunt, grått och vitt, typ. Inte kul! Åka pulka har jag ingen lust med, det kommer bara kännas jättekonstigt eftersom jag redan har ställt in mig på att det är vår. De här månaderna i början på året är de segaste!

Idag var det i alla fall en vanlig skoldag. Orkar inte skriva vad vi gjorde eftersom ingen bryr sig. Hade med mig kryckorna men orkade inte använda dem eftersom ja kan gå ganska bra på foten nu. =) Det går sakta men säkert frammåt och jag tar det långa benet före det korta i alla fall!

Precis druckit kaffe (wohoo jag är så mogen) och sitter och funderar på vad jag ska hitta på ikväll... Jag har ett otroligt intressant liv just nu och det är därför mina inlägg blir så festliga.. Men aherrå

Vad vill ni att jag ska skriva om här förresten? Tänkte att detta skulle bli en blogg om träning först men eftersom jag bara sitter och inte gör någonting just nu så går det inte så bra. Kom med förslaag =)

Nu ska jag kissa (=
LinLin

                                                              Johanna har börjat övningsköra nu i vinter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0