Boxning på schemat

Ååhh... VARFÖR åkte Cimon ut i Paradise Hotel igår?! Så jävla sur blev jag det är ju honom man har hejat på, jag trodde ärligt talat att han skulle vinna. Hatar alla somk är kvar nu kommer aldrig mer kolla på programmet igen.
   Hahahah herregud, jag har tittat på PH fyra gånger eller något och ändå blir jag helt besatt! INTE normalt..

Idag var det en vanlig skoldag med spanska, svenska, matte och NO. Vi har ny spanskalärare och hon är faktiskt sjukt bra. Lärt oss mer på en vecka än vad vi gjorde på hela förra terminen. Typ. I svenskan jobbar vi med fördjupningsarbeten och jag är snart klar. Skönt. Matten och NOn ska vi inte prata så mycket om, hahaha så jäkla kul hade vi i alla fall!
   Idag hade jag på mig mina svarta leggings med nitar, en korallfärgad klänning, lila, glansig midjdekort tröja och ett svart, silvrigt halsband. Ganska bra i alla fall.


Har bestämt mig för att inte rida idag och så hoppas jag att foten är bra till imorgon istället då det förhoppningsvis blir hoppträning! Åh, vad jag längtar. Tur att jag har så snälla människor runt omkring mig som hjälper till och ställer upp! En fet kyss till er =D
   Idag ska jag istället försöka boxas lite och göra lite överkroppsövningar. Längtar efter att ta ut mig ordentligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0