Äntligen hoppträning!

                                             Jag och Carrols express samott <3

Åhh, jag är så glad! Idag får jag rida för första gången på en vecka och det är till och med hoppträning =D Fyfan va gött.

Har tejpat foten nu också och jag kan nääästan gå normalt så det borde inte bli några problem! =)

Dagens ena träningspass utfördes när de andra hade idrottslektion, jag fick låna en spinningcykel och så körde jag lite överkropp (som vanligt)..

Cykel - 20 min
Armhävningar - på ett ben
Vanliga raka crunch
Sneda crunch

Dips

Det var allt jag hann med och det kändes i kroppen att jag hade tränat överkropp igår också. Imorgon hoppas jag att det blir spinning med Mimmi 06:45, bara inte foten blir värre.

Nu ska jag göra lite kaffe (värma vatten i mikron och hälla i pulverkaffe + ca en halv liter mjölk), och plugga inför SO-provet imorgon!

Herra =)
LinLin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0