Vilodag nr. 2

Blir en väldigt lugn lördag för min del idag. Klockan är snart tre och jag har bara ridit och gjort i ordning stallet. Idag är det vildodag från träning också. Lär bli rätt segt.

I morse vaknade jag i alla fall upp bredvid min bästis, Lotta. =) Vi gick upp och åt frukost och tittade på Bert (som vanligt). När jag gick ner till stallet åkte hon hem till sig. Lotta ska tävla i Varberg imorgon! Första tävlingen för i år, hoppas att det går bra! Lycka till, gumman! =D<3

Nu måste jag städa mitt rum.. Och skriva ett mail till min ridklubb..

.. Bakar nog bullar istället, hehe.





/LinLin


Kommentarer
Postat av: hagge

tack älskimini :D<3

inget spegelkramande inatt.

2010-02-06 @ 22:03:23
Postat av: Anonym

Nej den ligger vid datorn så tur är väl det!! haha

2010-02-07 @ 00:00:07
URL: http://hoppupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0