Spår i snön

Godmorgon!

Om vi ska fortsätta på det här med älgar så finns det spår ända fram till vårat fönster, bredvid TV:n, i vardagsrummet. Den måste alltså i princip ha stått och tittat in genom fönstret. Jag misstänker att det är något allvarligt fel med den här älgen. Snart knackar väl den på dörren också.. Jag är lite rädd just nu!

Om jag inte blir attackerad när jag går ut genom dörren ska jag i alla fall hoppträna med Carrol, idag. Hoppas att vi hoppar bana där hindrerna dyker upp snabbt, det är verkligen något jag måste träna på.

Träningen börjar inte förrens klockan 15:00 så jag ska träna här hemma, utan häst, innan också. Kan dock inte bestämma vad det blir. Valet står mellan pilates/styrka/boxning eller powerwalk/styrka.

Återkommer med resultat från båda delarna senare! =)



/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0