Vindruvor ska sitta i näsan!



Jäklar vad fort veckorna går nu! Idag är det fredag och det känns som om veckan precis har börjat. Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna och jag kan inte bestämma mig om det är positivt eller negativt. Tur att man har en blogg så att jag kan läsa den och minnas ;)

Den HÄR dagen är i alla fall inga problem att minnas. Det började med att jag klockan ringde 05:40 men jag snoozade i 10 mintuter, orkade verkligen inte gå upp. Sedan åt jag en banan och packade i ordning träningskläder och gjorde frukost bestående av vaniljyoughurt, banan, keso, hallon och kanel. Strax efter halv 7 bar det iväg till den vanliga fredagssysslan, spinning!

Skolan flöt på som vanligt och jag slutade 13.50. Tog bussen hem och hämtade massa kläder som jag fick av Johanna =) Gött att vara liten ibland!

Idag blev det galopparbete för Carrol. Gick väldigt bra och han var pigg och positiv framåt (inte bakåt). Red både på vägen och galopperade på lite småvägar med mycket snö. Blev bra träning för både mig och honom =)

Nu kom precis min bästis hit. Hon ska sova här och nu ska vi titta igenom kläderna jag fick! puss

/LinLin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0