SAILERMOONIES +1-1

Åhh, va kul det ska bli ikväll! Jag ska träffa mina bästa vänner och vi ska vara hemma hos Mimmi och laga sailermoonies-mat och bara schteeeeka =D

Har en väldans massa galna och gryyymma minnen tillsammans med Mimmi, Ida och Lotta och fler ska det bli!  

Jag vaknade vid halv 9 idag så jag har redan hunnit rida och träna så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kände att jag började få ont i halsen igen efter att jag hade tränat och jag tänker F*N inte bli sjuk nu! Var sjuk hela höstlovet och hela jullovet. Typ.

Jag får knarka ipren och halstabletter så hoppas vi att det är bra till imorgon! =)
Alla hjärtans dag imorgon, ju. Jag kommer i alla fall att spendera en del av den med mina underbara vänner. Bättre kan det inte bli!



BTTF i Stugan på kakkalas för ett antal år sedan ;-)



Minii <3 Biggii


En vanlig dag.


Älskar er!


/LinLin


Kommentarer
Postat av: Mimmiii

HAHAHA, omg MINNEN<3<3 särlek :)<3

2010-02-13 @ 18:08:24
URL: http://mimmialin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sär + lek :):)

2010-02-13 @ 22:06:38
URL: http://hoppupp.blogg.se/
Postat av: Idiiiiis

Haha kakkalaset asså xD tider!

Love u to<3 ful bild på mig iofs:/

2010-02-14 @ 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0