Update från träningen

Nu är jag tillbaka efter att ha tränat, tittat på hästhoppning på TV och ätit middag. Träningen idag gick jättebra och vi arbetade mycket med lydnadsövningar och hoppade bana. Carrol var varken jättepigg eller seg, ganska lagom faktiskt och stundtals fick jag honom dit jag ville i arbetet. Det börjar faktiskt kännas som att det går framåt nu och jag hittar vilka knappar jag ska trycka på mycket bättre och mycket lättare än tidigare.

Min kära mor gjorde även ett tappert försök till att filma en del av träningen och hon lyckades ganska bra! (för en gångs skull ;-)) Vill ni att jag lägger upp det här?

Nu ska jag äta semla och umgås med familjen! Får inte glömma att måla naglarna sen heller, vanliga söndassysslan!


Arbete i snön i Tisdags!

Puss!
/LinLin


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Snel_hest?

2010-02-07 @ 21:21:16
URL: http://mimmialin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ABSOLUT!

2010-02-08 @ 17:58:43
URL: http://hoppupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0