SOVARN

Herregud vad jag har sovit inatt! Gick och la mig halv tio igår utav ren uttråkning och tänkte att det skulle bli skönt att vakna tidigt idag. Tror ni inte att jag vaknar halv elva av att jag får ett sms?! Okej, halv elva kanske inte låter så sent men för mig är det det och jag anser att det inte är normalt att sova 13 timmar i sträck..

Det kan i och för sig bero på att jag inte sov så många timmar natten till söndag och att jag har en infektion i kroppen.. Haha men jag blir alltid så stressad när jag vaknar sent ändå!

Idag har jag inte några planer. Ska bara ta det lugnt och försöka bli helt frisk så att jag kan börja träna igen! Jag har bara ridit och gjort stallet idag så lite träning har jag fått i alla fall ;-)

Just det, jag återkommer med lite bilder från helgen om en stund! Måste bara orka lägga in dem på datorn först..

PUSS


Lite värme skulle inte sitta fel nu!

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Idiiiis

Samma här, va också as trött på kvällen!:O

Sötis på bilden:)

2010-02-15 @ 21:07:58
Postat av: AFFE ;)

Schhhhhhhhhttttttteekk

2010-02-18 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0