Jordens undergång..

God förmiddag!

Usch, vilken hemsk dröm jag hade inatt!

Det började med att jag och några till, hade fått ett uppdrag av något slag och så klarade vi det inte. Då var alla (Jag, Elin, Gustav, Josie, Nicholais pappa(?!) och några till, kommer inte ihåg) tvugna att samlas i mitt stall och vänta på att jorden skulle gå under. Alla var helt lugna men jag fick panik och sprang runt och skrek om att vi måste ta oss här ifrån. Speciellt rädd var jag för att hästarna stog instängda i sina boxar så därför öppnade jag dörrarna så att de förhoppningsvis skulle springa i säkerhet (som att det skulle gå =P). Men Carrol min älskling vände direkt när han kommit ut och sprang tillbaka till mig. Usch, blev alldeles rörd. Var tvungen att ta med honom och Cooga, kunde inte lämna dem!

Sen gick jag över till Johanna och de höll på att lasta in sina hästar i transporten och de skulle åka i säkerhet till Kungsbacka (?!). Men Johannas pappa ville inte följa med så han stod där i dörren och tog farväl..

Plötsligt var jag tillbaka hos mig och då öppnade jag dörren till stallet, där alla satt, och jag frågade om de visste något om jorden verkligen skulle gå under. Då sa Elin att det skulle den för det hade redan börjat bli sprickor i ena hörnet av stallväggen.. ( x) )

Asså fatta vad cp egentligen men jag hade seriöst panik och alla var så lugna och sansade och de enda jag brydde mig om egentligen var att hästarna skulle överleva..

Idag, efter att jag hade varit ute på promenad med min älskling, pussade jag lite extra på honom och sa att jag älskade honom. Ifall något skulle hända..

=P

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Idiiiis

Hahha leeskigt:S

Naaw!:)

2010-02-18 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0