GBG HORSESHOW

Lotta gick inte vidare till finalen i måndags. Hon var verkligen värd en plats för det va en så hiimla fin runda! Men nu är det som det är och det är inget att deppa över för istället får hon vara med mig hela lördagen! =D Fett värt.

Som sagt, det är GBG-horseshow i fyra dagar framöver och jag är taggad till tusen! Kommer bli så jäkla grymt eftersom mina BFFs är med ;-)

Ikväll ska jag hoppträna med Carrol och det ska självklart bli gryyymt kul =D Hoppas det går bra för han har kännts (skriver man ?!) jättefin nu det sista och snart börjar eliten så då måste vi vara på topp! =P

Orkar inte skriva mer, har ingen inspiration just nu.

Inte äta systers bil, Carrol..

Naaaw <3

Puss

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Sis

Det är okej, jag hade också velat slicka på den ;)

2010-02-24 @ 20:41:17
URL: http://fitbutyouknowit.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur den e för gooo <333

2010-02-25 @ 23:52:13
URL: http://hoppupp.blogg.se/
Postat av: Jocke

jag is your new BFF :D

2010-02-28 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0