Förstörda drömmar

Det här är så tråkigt att jag inte ens orkar tänka på det!
Imorgon skulle jag ju som sagt tävla (andra tävlingen på året och enda tävlingen innan eliten börjar) men på grund av all snö så kommer vi inte kunna åka. Okej, det kan jag leva med. Jag tänker inte utsätta mig eller min häst för några onödiga risker för en enda tävling. Men, detta var ju inte en "vanlig" tävling utan imorgon avgörs det vilka 10 ekipage som tar sig vidare till GP-ponny finalen i Scandinavium. Två av mina vänner, Lotta och Emy, har kommit vidare och vill självklart tävla om att få en plats i finalen - men, nu är hela tävlingen inställd och arrangörerna  kommer istället ta de tre bästa ekipagen från varje kvalomgång eller lotta fram vilka 10 som får gå vidare. Självklart ska man inte rida i ett ridhus om det finns risk för att tyngden från snön får taket att ramla in men det är fortfarande så himla tråkigt.

Självklart vill man vara värd en plats i finalen och vare sig de väljer de tre bästa ekipagen från varje kval eller lottar, så är man ju på ett sätt inte det.

Ville bara ägna en tanke till dem för det här kommer så himla olägligt. Hoppas att det löser sig på något sätt..


Jag och Cooga boy på GP-ponnyn för några år sedan.


Jag till vänster, Lotta till höger.


/LinLin


Kommentarer
Postat av: hagge

:(:( <33

2010-02-20 @ 15:37:30
Postat av: Emy

tack linda!<3

2010-02-21 @ 09:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0