Doglover & Jorge (Y)

Godmorgon!

Nu har babesen vaknat och en, inte riktigt färdig saliermoonie, har åkt hem. Det blev en vild natt igår med DOGLOVER, Wallander, Pippis pappa, Jorge och okänd vän...

Det blev även en del pratande med min nya bby och det var roligt men sen lite leeeskigt...

Nu ligger tjockisen Ida i sängen och äter upp mitt godis :( Riktigt dålig stil!

Snart ska vi alla fall gå ner till köket och äta en god och näringsrik frukost! (som BTTF hade skrivit) Hon kan tyvärr inte uppdatera bloggen för jag har blockerat datorn :)

Lite senare kommer bilder och vissa kanske man inte ska visa upp men ni får stå ut... Ni mina 3 besökare eller vad det är =)

HAHA

hej

/LinLin



Kommentarer
Postat av: Idiiiis

Hahah mums vilken god skumtomte:P men jag fick ingen greve:(

2010-02-15 @ 11:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0