Dampii

Shalalalaa =D

Idag flög jag, Ida och my BTFF flygplan på elevens val och det uppskattades av många, speciellt ES ;-) Ida får börja träna lite med mig och Mimmen så att hon kan få samma teknik och spänstighetr i flygningen som jag och Mimmen har! Annars skötte hon sig ganska bra eller vad säger du, Mimmi?

Nationella prov i svenska idag också och det gick fint. Jag läser och förstår bra.

Eftersom min grymma Mami red åt mig idag slapp jag det. Asgött för en gångs skull =D Istället fick jag hjälpa henne att slinga håret och det gick bra ända till hon la i färgen och då upptäckte hon att hon hade blandat fel.. Så kan det gå när man inte har alla hästar hemma eller när alla indianer inte paddlar i kanoten......

Idag skulle jag tränat AFRO med Mimmen men eftersom jag bara har en gång kvar på mitt gymkort, sparar jag det till på fredag! Då blir det spinning och core på morgonen =)=)=)=)=)=)=)=) hihihihi

Nu ska jag ner och fodra min snel_hest och min leski_hest. Hörs senare PUSSSSSS

förlåt för dampet

P.S ja blir sugen på chailatte och kolaisglass nu..........

hoho

Kommentarer
Postat av: Anonym, ja me...:(

Eftersom jag ska bli ditt flygplan så kan ju ida få vara passagerare på din rygg?! En högst smart idé :D:D Mami e snel_hest, hälsa leskig_hest :D<3

2010-02-10 @ 14:27:02
URL: http://mimmialin.blogg.se/
Postat av: Anonym

A men tvek att flygplanet klarar det...?

2010-02-10 @ 20:42:53
URL: http://hoppupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0