BILDBOMB NR.1

Jag fattar inte vad det är med mig!! Jag är trött HELA tiden och jag orkar inte göra något. Efter jag har kommit upp från stallet och duschat så skulle jag ärligt talat kunnat gå och sova!! Detta känns inte normalt. Någon annan som har samma problem? =(

Det kan ju vara järnbrist eller något men det känns inte så. Jag äter varierat och försöker få i mig alla näringsämnen, vitaminer och mineraler och grejer..

Jaja, nu får ni en liten bildbomb från helgen ;-) Enjoy!













HAHA!

Där var den första, resten kommer imorgon. Det blir inte bättre kan jag meddela.. ;-)

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Idiiiis

HAHAHAH omg! xD

Tur att du fick bort bajset på handen:)

2010-02-15 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0