2012

Jag är allt bra grym ändå. Tror ni inte att jag, på ett lov dessutom, går upp tidigt på morgonen (klockan var väl runt 9..) och skottar mina kära ponnysars hage! Det kallar jag engegemang och kärlek, haha.

När jag väl kom upp från hårt slit nere i stallet gjorde jag pannkakor och tittade på 2012. Jag har aldrig sett den förut och jag kan väl inte säga att jag ger den sådär jättehögt betyg. Men det kan nog vara för att jag inte riktigt tycker om sådana filmer och att den var så typisk amerikansk. Man vet vilka som kommer att överleva och vilka som inte gör det, liksom.

Där emot var det ju ganska läskigt med tanke på min dröm igår natt och filmens handling.. haha.

I eftermiddag ska jag i alla fall hoppträna med Carrol. Det är tävling i Kungsbacka på söndag och jag ska hoppa en lättB och en lättA (90 och 100 cm). Taggaaaa!



/LinLin


Kommentarer
Postat av: Idiiiis

Lycka till dårå;)

2010-02-19 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0