Vinkork

Heeeej på er. Jag fick ta mig upp klockan 9 idag bara för att hovslagaren skulle komma vid halv 11 och då var jag tvungen att göra i ordning stallet och ta in hästarna innan. Men det gör inget för det är ändå värt att gå upp tidigt.

På måndag börjar ju gymnasiet så jag har börjat kolla på lite skolmaterial som pappa ska beställa till mig. Har även plockat ur diskmaskinen och ska nog snart städa mitt rum (?!). Herrgud, herregud.

Om ett tag ska jag gå ner till stallet igen och rida. Blir antingen i paddocken eller på rakbanan. Ikväll blir det träääning <3 <3 Vet dock inte vad, fanns bara en del tråkiga. Kanske tar cykeln till Susanne och tränar pilates och styrketräning. Vem vet??!!

Har börjat med ett litet "projekt" också som krävs en del planering. Vill inte skriva vad det är här eftersom jag inte gillar att prata om sånt här. Jag får se om jag får några resultat av det!


/LinLin

Btw, det stog en vinkork i mitt fönster VET INTE VAR DEN KOMMER IFRÅN och nu står den på min byrå.. Hmm, hoppas inte mamma får misstankar för jag är i alla fall oskyldig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0