Videos från förr

Heeeeej, ingen uppdatering av dagen igår men jag hade fullt upp så jag hann inte!

Började i allafall med att jag gick upp och åkte iväg och tränade BodyCombat i 1 timma. Skitkul saom vanligt!
Sedan var det hem, äta och byta om lite snabbt och sen gå över till Bollan och rida. Red med Johanna och vi dampade asmycket som vanligt ;)
Efter vi hade ridit gick vi in och tittade på en film, Fish Tank, askonstig men skitbra! Hann dock inte se klart hela för skulle iväg och träna Carrol för första gången på väldigt länge. Gick jättebra! :)

På kvällen kom Lotten hit och vi hade det myspys och tittade på massa gamla videos från 2007 och 2008 som fanna på min gamla mobil. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH säger jag bara.

*Taaaage!
*En bonde i vår bbbbyyyy.....
* DET HÄR ÄR NICK SCHRÖÖÖEDER HÄÄÄÄER!
*En bestick knivar..
* Du får va flygplanet!

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA

Nu ska vi på bio, puss


/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0