Bobby- race!

Bloggade jag något igår? Nä, tror inte det. ;)

Om jag gjorde det så får ni helt enkelt en liten repetition!
Vaknade hos Lotta. Hon körde hem mig på Björn vid 1 och klockan 2 tog jag in mina hästar. Red Carrol på rakbanan. Gick bra tror jag, kommer inte ihåg.
Gick över till Bollan, mockade och tog in henne. Red på rakbanan- gick bra.

 Var hemma igen vid halv 7 och började göra i ordning mig för jag, Lotta, Ida och Mimmi skulle på bio. Vi såg Knight and Day och den var helt okej. Hade lite för stora förväntningar tror jag.
Vi var tvungna att gå från Bergakungen till tåget för vi skulle inte ha hunnit med det annars. Hoppade av i Stenkullen och gick till Hedefors, till Mimmi.

HAHA, där gick det vilt till ;)
Vi hittade en del leksaker, bland annat några helgrymma Bobby cars- MED släp. Så klockan halv 1 på natten var vi i full gång med att köra Bobby car/liten moppe/liten cykel- race! Gick väldans bra, lite tufft i kurvan bara där man lätt kunde tappa kontrollen men alla klarade sig relativt helskinade ;) :D

Flera av loppen filmades och dem kommer att komma upp på Facebook!

Jag, Ugglan och Lotta.

Ida och Mimmen :)

<3

Gå in på FB för att kolla videorna! HAHAHAHAHAHAH har precis tittat på dem, herregud.

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0