styrka + löpning

Igårkväll var jag hos Klara på fest och det var trevligt. :) Åkte 5 på 1 moppe dit och det var mycket_leskigt eftersom jag fick sitta där man har fötterna och luta mig åt ena sidan så att Mimmi skulle kunna styra. Men det gick! :D Självklart är det min BTFF:s förtjänst eftersom hon har hängt på gymmet med mig så mycket i sommar och blivit så grym (herra). Åkte hem vid halv 12 då pappa kom och hämtade mig.

Idag vaknade jag kvart i 11 och jag var på gymmet tillsammans med Possy kvart i 1. Började med uppvärmning på crosstrainern i 10 minuter och tränade sedan styrka och stretchade i totalt 1 timma. Tränade hela kroppen förutom armar, axlar och bröst. Avslutade med löpning i 20 minuter + nedvarvning och stretch.

Om någon timma går jag ner till stallet och tar in hästarna och rider. Han gick i paddocken i förrgår och på rakbanan igår så idag blir det bara ut lugnt.


/LinLin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0