Snart ägare till ny mobil

Ställde klockan på 9 idag och gick upp runt då. Hade skitkul hs Ida igår! Först bakade vi kladdis och sen badade vi i hennes bassäng (haha). Det var en groda som attackerade Lotta dock, så hon blev arg för att vi inte gick upp och grät med henne...

Det var väldans läskigt att gå hem i mörkret men jag och Lotten klarade oss helskinade! Imorse sov hon när jag gick ut och red också. Ville inte väcka henne, hon sov så sött. <3

Har ridit båda, Bollan på rakbanan och Tjocken ut med Klara och Susanne. Gick braaa med båda två.

Nu måste jag skynda mig för jag och pappa ska åka och köpa ny mobil (xpera x10 mini pro tror jag det blir), handla med farmor och sen kör han nog mig direkt till Susanne för att träna. Hörs!



/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0