Recept= dåligt

Idag har jag inte gjort nåååågonting. Var i skolan från 8.40 till 14.00 ungefär. Fick skåpsnycklar och grejer, naajs. 

När jag kom hem och hade ätit gick jag ner till stallet och red Carrol på rakbanan. Red honom på pessoabettet (ett skarpare) idag men märkte typ ingen skillnad. Han blir så jävla stark så därför provade jag ett det men det blev uppenbarligen ingen skillnad så får se hur jag gör i fortsättningen.

Efter att jag hade ridit gjorde jag i ordning stallet och gick sedan upp och bakade. Kollade efter något lätt och där man inte behövde ägg så jag gjorde havrekakor. De blev asäckliga. Men det är inte mitt fel, det beror bara på receptet. Kanske hoppade över några grejer men vafan liksom....

Ska snart ner och fodra och sedan får vi se vart denna tråkiga onsdag tar vägen! (har vilodag, därför jag är raaastlös). Ont i halsen börjar jag få med! -.-


hej

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0