Någon= Henrik

Tjatjaa bloggen. Är hemma hos Hagge och vi diskuterar våra framtida Trysil-resor! :D Lär bli många kommer vi fram till...
Red båda hästarna på morgonen, sen somnade jag (eller a, ett tag iallafall. När mamma kom in och sa att hon behövde hjälp med en grej så sov jag förstås....)
Klockan kvart i 7 till halv 8 var det spinning, aaaaasgött (Johanna, numera kallad svikARN, svek mig. Men sånt e livet).
Possy körde hem mig till hit (hhaha meningen) efteråt (Hagge) och sen dess har jag fått massa nya telefonnummer till min nya mobil och vi har också ringt Någon- som visade sig vara Susannes ex. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHA, hur hamnade det nummret på Lottas mobil är frågan vi ställer oss just nu...
Nu ska vi nog lägga os i sängen och mysa...........
Och titta på Idolavsnitt från 2009 ;)




Henry skare va!! Fast en gång fick jag Drogba på min... Blev rädd men sen fundersam..


Lotta tvingade mig till att lägga upp denna hon tycker att han är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå söt. Han spelar hokki eller något tror jag...
P.S han ser ut som en fågel tycker jag. Nu kallade hon mig idiot.

/LinLin

Kommentarer
Postat av: lovi

han äääär ju söt!!

2010-08-10 @ 00:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0