Mycket plugg= powernap's

Heejhejhej :D
Efter några powernap's efter allt plugg känner jag mig pigg och fräsch igen. :D Var tvungen att träna lite precis också och nu är jag som en ny person! ;)

Vi har fått massor (känns det som) av läxor och jag trooor att jag bara har historia-läxan kvar men har säkert missat något. Orkar eller har inte tid att göra den idag men den är tills på tisdag så det är ingen panik.

Idag gick vi från 8.20 till 15.20. Käkade frulle i skolan, ganska äckligt. Den sista lektionen var idrott och då fick vi träffa idrottsläraren som verkar vara bra och göra lite samarbetsövningar. Vi hade också estetisk verksamhet hela morgonen och där fick vi dels göra samarbetsövningar och lite andra teatergrejer, hehe ;) Älskar min klass i vilket fall!

Nu måste jag äta något och sedan går jag ned till stallet. Ska hoppträna ikväll och kommer hem sent, så vi hörs imorgon.

Ida på toaletten... Dock ensam...

"Jaja, jag har varit där många gånger!!"
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

HAHAHAHAHAHHAHHAHAHA XDD

jag väntade men han kom inte...:(

2010-08-26 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0