Lite träning piggar alltid upp

Så jävla störande. Skulle blogga från mobilen igår natt eftersom jag inte orkade göra det någon gång under dagen och så funkar det inte!! Det är alltså inte mitt fel att ni inte fick någon uppdatering.

Det hände väl inte så mycket dock. Gick upp vid halv 9, tränade MRL från halv elva till kvart i 12, åkte hem, åt, red Bollan på rakis och sedan hem och dirr in i duschen. På kvällen åt vi grillat med familjen, Possy och Frittebooi. (Possy räknas inte in som någon i familjen längre eftersom hon väldans sällan är hemma, men jag klagar inte! ;))

Idag gick jag också upp halv 9 men idag var det Body Combat som gällde istället. Var ganska trött från gårdagen men ändå vääärt. Var hemma vid 12, duschade, åt och nu har jag precis städat mitt rum! :) Blev mycket fint. Nöjd.

Ska snart ut och rida båda hade jag tänkt, Carrol på rakbanan och Bollan ut ganska lugnt någonstanns bara, men ser jag i syner eller regnar det??! Hoppas jag inte, blir lessen i ögat isåfall! :(

Sillviks-bilderna är inte slut än... ;)

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0