Jobbigt att hååppa

Heeeej.
Nu är det såhär att jag vet inte vad ja ska hitta på idag fram till klockan 5 ungefär. För då ska jag träna hästarna.
Förresten hopptränade jag med Tjocken igår och han var mucho pigg och lägg på 500 kg:s ångvält på det så får ni resultatet av en mycket trött och svett Linda. Ikväll är det dock träning med Bollan och det lär inte bli bättre det. Fast på ett annat sätt.

Jaja, nog pratat om det, jag tränade imorse från klockan 9 till halv 11. Först pilates 1 timma och sedan styrketräning en halvtimma. Gick asdåligt för när jag kom dit var jag i ett VÄLDIGT behov av att lägga en drill men då hade toaletten låst sig innifrån (?!) så den kunde man inte gå på. Fick uthärda 1 timma men efter det var jag TVUNGEN att kissa och då kom en snäll_tant med en skruvmejsel och öppnade. :)

Bortsett från nödigheten så var jag jättetrött i hela kroppen så var jätteklen och orkade typ ingenting. Han hästens fel!!

Carrol, mer känd som Tjocken eller Ångvälten...

Men så till frågan; Vad ska jag göra?! Åka och köpa gummistövlar med Helle (Mami) kanske.. Värt?

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0