Jävla skitäckelkhcsdbjbd,KWNBJDK,Nk

Heeej, måste skydna mig för ska åka iväg och träna. Skulle bara säga att jag ääälskar min nya telefon men har inte riktigt fattat alla funktioner och grejer än. Ska kolla om det går att blogga ifrån den också, någon som vet? (har en Xperia x10 mini pro).

Ridit båda två idag- i regnet. Är jävligt sur och förbannad på grund av vissa saker men snart ska jag susa iväg på min älskade moppe (haha) och då kan jag bli glad istället för att sitta här och tänka på massa.


Ikväll kommer Johanna hit. <3 Vi ska äta en romantisk middag och titta på film. <3

/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

haha faaan att de va den mobilen, jag har kollat på EXAKT samma-.-......

2010-08-07 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0