INT1

Hemma efter första dagen på gymnasiet! :) Allt kändes jättebra, klassen verkar skitskön och lärarna likaså. Bra schema har vi ockå! :D Det enda som oroar mig är hur jag ska hitta överallt. Det är ju så himla stort och med mitt lokalsinne lär det inte sluta bra, haha. :P

Idag gick vi från klocksan 10 till 2 ungefär och det enda vi gjorde var att presentera oss med lite namnlekar (haha), fick massor av papper med information m.m, åt lunch och gick en rundvandring. Vi fick också reda på att vi ska på en klassresa till Styrsö i september och att det ska hållas en INT-fest i höst. Imorgon börjar det riktiga schemat med vanliga lektioner!


Jag och Moa-snygging går i samma klass! :D (carebox, HAHAHAHAHAHHA)- INTernt. ;)

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0