Helgeeen

Uppdatering om de senaste dagarna:

Fredag: Skola, träna Afro, hem och rida, packa och tvätta. Chill kväll.

Lördag: Gick upp kvart i 6 eftersom jag skulle tävla och när jag kom ner till stallet såg jag att han var svullen på utsidan på vänster fram. Pilli fick kolla på det och det såg inte bra ut så det var bara att ställa in honom igen och gå upp och sova.

Klippte mig på förmiddagen, annars gjorde jag ingenting. Passade dock tvillingarna från 6 till halv 1. Asnajs med pengar.

När jag kom hem bytte jag om och tog moppen till Buskis. Mycket leskigt att köra i mörkret med asdåliga strålkastare.

Var väldans trevligt där i alla fall med Oskar, Jon, Patrik, Jennifer och Frida. Vi lekte dansstopp och hoppade studtsmatta. Jag fick äran att sova på soffan och det var faktiskt ganska bekvämt tills jag vaknade av kräkljud innifrån O:s rum, Haha.

Kom precis hem och jag mår inte speciellt bra. Har ont i halsen och har ont i kroppen, så man kan få när man har feber. :(

Höööörs.

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0