förjävligt

Mådde rent ut sagt förjävligt igår. Gick och la mig i sängen efter att jag hade skrivit förra inlägget och efter det gick allt utför om man säger så. Tror aldrig att jag har mått så dåligt i hela mitt liv. Hade skitont i hela kroppen, ont i halsen, förkyld, mådde illa, skitont i huvudet och antingen dog utav värmeslag eller höll på att skaka sönder av kyla. De jäkla värktabletterna hjälpte inte heller! Stoppade fingrarna i halsen för att försöka spy, så att illamåendet skulle försvinna men det gick inte. Satt bara och grät och grät. På kvällen mådde jag dock lite bättre och fick gå upp mitt i natten för att byta tröja eftersom jag hade svettats så mycket, haha, och ta värktabletter...

Idag mår jag dock mycket bättre. Fortfarande väldigt ont i halsen och har ont i kroppen men jag fryser inte som en idiot och mår inte illa. Hoppas att jag kan gå till skolan på onsdag i alla fall!

Min älskling verkar vara helt frisk nu också! <3

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0