Burg-ägare

Nuuuuuuuuuuuuuu
har jag och Lotten precis varit på bio. Vi såg Beck- levande begravd och den var faktiskt en riktig hit! (http://enriktighit.blogg.se/)
Den var dock mycket leski_hest och jag trodde verkligen att det var grannen (inte han oranga killen) som var mördARN men det var det icke. Fan också, jag brukar alltid ha rätt :(

Bara för att det tåget vi skulle åka med var inställt blev vi en aning sena så vi missade nästan hela reklamen 
:( Tråkit, tråkit. Det jag hade sett fram emot mest.

På tåget hem träffade vi lite myspysiga människor(a). Han sa att jag hade vackert ansikte, jag sa att han hade vackra ögonbryn (herraaa, tänkte men vågade inte..).

Såg också två ägare till BURGARE. Den ena burg-ägarn snubblade till och med över den andra. Herregud, herregud.



Nu ska vi nog snart knyta oss, hejhej.

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0