Annons ute

Igår kväll tog jag cykeln till Ida, där Ida och Lotten var och vi tittade på film. Såg "A cinderella story". Vääääldigt amerikansk och det tog en stund innan jag fattade att det var samma koncept som Askungen.. Sa dock inget om min upptäckt till mina vänner eftersom jag då nog hade fått en del blickar (nedlåtande). Hahahah.

Vaknade halv 12 idag, sov inte så bra eftersom jag har sträckt mig i högerarmen och det gjorde sjuuukt ont att ha armen i alla ställningar man kan ha en arm. :( :P

Har ätit frukost och så nu, även lagt ut en annons på Carrol. Trodde inte att det skulle vara så jobbigt som det var. Är lite deprimerad nu bara för det.

Ska rida Bollan senare i eftermiddag. Carrol får vila. Ikväll vet jag inte vad jag hittar på.

DM:et förra året. Kom 5:a.

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0